فضفضة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كيف توقع بنت فى حبك

3 مشترك

كيف توقع بنت فى حبك Empty كيف توقع بنت فى حبك

مُساهمة من طرف good_man الأربعاء أبريل 09, 2008 7:15 am

1- ان تتعرف عليها جيدا (تفهم دمغها)
2- تقنعها بفكرة انك فتا احلمها
3- تظهر لها ما تبدع فى القيام به
4- لا تغير معاملتك من ناحيتها فى كل الظروف
5- حين تغضبها ( تقفش عليها ) لاتتراجع فى موقفك
6- حين تحث ان سحرك زال حاول ان تريها المزيد منك
7- فكك من كلمة (التقل صنعة)
بعد ان توصل الى ما تريد لاتتعامل معها مرة اخرى حتى لا تقع فى حبها
(الحب انتح فالحب لاظا فلما سنتح ازداد لظاظا انا قلبى عفن وانتا لسة طازا)
حب البنت (تعملها معاك) انتا (تعملها معاها) تحبك
good_man
good_man
Admin

المساهمات : 16

كيف توقع بنت فى حبك Empty نوع غريب من الحب

مُساهمة من طرف angel eyes الأربعاء أبريل 09, 2008 11:22 am

يمكن يكون كلامي فيه نقد لكلامك رغم اعجابي بيه جدا بسبب خفة دمه بس الحب مش كدة عمره لا كان ولا هيكون كدة الحب مالهوش مبادئ ولا قواعد ولا اسس الحب احاسيس بتخرج من قلب لقلب من غير تحضير الله يكون في عون حبيبتك منك Razz Razz Razz
angel eyes
angel eyes
مشرف
مشرف

المساهمات : 218

كيف توقع بنت فى حبك Empty رد: كيف توقع بنت فى حبك

مُساهمة من طرف abdelkarim الأحد أبريل 13, 2008 5:24 pm

مع احترامى لرايكم انتو التنين الا انى لا اعترف بشىء اسمة الحب الذى يعق فية الانسان ويكون متيما فعندما ينفصل احدهما على الاخر يكون حزينا لدرجة انة يكون يتمنى الموت فهذا ليس بحب هذا اسمية غباء وهبل بصراحة انا شفت شباب مهوسة بالحب ولو تركتة حبيبتة يتمنى الموت الحب ما هو الا شهوة فلو انقطعت لهلك الناس والحب مش بين واحد وحبيبتة لا الحب فى كل شىء انا مثلا عندى صديق بحبة لدرجة الجنون اتمنى ان انظر فى وجهه اتمنى ان اجلس معاه وهو ايضا مثلى انا لا ابالغ فى كلامى احبابى فى الله ارجو ان لا احد يغضب من كلامى فانا صريح

abdelkarim
Admin

المساهمات : 14

كيف توقع بنت فى حبك Empty رد علي نقدك

مُساهمة من طرف angel eyes الثلاثاء أبريل 15, 2008 12:06 pm

علي فكرة الحب شئ اساسي خلقه ربنا في قلوبنا جميعا ولو ما كانش ليه اهمية كبيرة ما كانش ربنا خلقه لان ربنا خلق كل شئ لسبب انا ليا راي ان ربنا خلق البشر كلهم عندهم نواقص في الشخصية لان الكمال لله وحده عشان كدة ربنا خلق الحب عشان الانسان اما بيحب ما بيشوفش نواقص وعيوب حبيبه وده ينطبق علي حب الاخ والصديق والحبيب والاب والام وساعة الفراق ينفطر القلب ده بيحصل وطبيعي بس مش معناه توقف الحياة او نهايتها انما معناه ان الانسان فارق وده بيحصل في حالة فراق اي حد حتي لو صديق او اب او ام ولو بالوفاة لا قدر الله الم الفراق طبيعي الانسان لو سكن جنبه جار وساب المكان بيتالم وبيحس بالنقص المشاعر والحب بتميز الانسان مع العقل لو بصينا للكلاب والحيوانات اسفة لو قولت ان ممكن الكلبة او الحيوانة الانثي تكون مع اكتر من كلب وطبعا جوزها مش بتفرق الحاجات دية معاه لكن حب ومشاعر الامومة عندها شئ غريزي لحد بس ما يقدروا يحموا نفسهم وبعدين بيتحملوا مسؤلية نفسهم
كيف توقع بنت فى حبك Mw51_l10
كيف توقع بنت فى حبك 921df10
كيف توقع بنت فى حبك 1381_p13
angel eyes
angel eyes
مشرف
مشرف

المساهمات : 218